© Eastside Performance Nijmegen - Est. 2009

 

 

#NOTE #ABOUT #TRAININGSSCHEMA

 

Het belang van een persoonlijk trainingsschema is onomstreden en er is geen discussie mogelijk maar toch

zijn er helaas nog vele krachtsporters die de sportschool binnen lopen zonder een van te voren opgesteld

programma. Daardoor zie je deze sporters wekelijks dezelfde trainingen en oefeningen doen.

 

Week in, week uit en zonder noemenswaardig resultaat is het gevolg en na verloop van tijd is het willekeurig

trainen een zeer geliefde optie, maar ook dit is veelal zonder een mooi resultaat. Er is praktisch nooit sprake

van een logische opbouw en/of een progressie per training en hierdoor neemt ook de kans op (chronische)

klachten en blessures enorm toe waardoor men vaak helemaal moet stoppen met trainen ...

 

Niemand wil tijd/geld verspillen en niemand wil trainen om géén resultaat te behalen, dus is het de

hoogste tijd voor verandering. Het is tijd voor een persoonlijk en effectief trainingsschema om een

mooi resultaat te kunnen behalen zonder kans op vervelende blessures.

 

Het trainingsschema zal worden opgesteld naar jouw persoonlijke doelstellingen, er is altijd sprake

van een logische opbouw en progressie en het gehele programma bestaat uit de volgende onderdelen:

 

Soft tissue work, dynamic warming up, power drills, medicine ball work, strength training, active

recovery, joint savers, energy systems training en metabolic finishers.

 

MAATWERK IS NODIG 

 

Ik ben gespecialiseerd in het ontwikkelen van (persoonlijke) trainingsschema's en daarbij maak ik zowel

gebruik van mijn jarenlange ervaring als van de laatste wetenschappelijke inzichten. Ik heb reeds veel succes

met diverse sporters en atleten mogen meemaken doordat we bij Eastside Performance een objectieve

trainingsaanpak hanteren.

 

Er is geen beperking door een emotionele gehechtheid en/of persoonlijke voorkeuren voor specifieke

trainingsmethodes. Dit voorziet ons van het vermogen om een duidelijk begrip te hebben van het verschil

tussen onze favoriete toepassingen en de beste toepassingen voor de atleet.

 

Wij omarmen de unieke voordelen (en beperkingen) die de verschillende onderdelen van krachttraining

te bieden heeft en daarom hechten we ons niet aan een enkele denkrichting en beloven we alleen trouw

aan het succes van de sporters waar we mee mogen werken.

 

PERIODISERING VANUIT EEN VASTE STRUCTUUR

 

Het belangrijkste uitgangspunt van onze trainingen is het werken vanuit een vaste structuur.

 

De oefeningen met een perfecte techniek uitvoeren is geen pré maar een vereiste.

 

Wij kiezen niet voor de reguliere machines die in de lokale gym staan. Wij zijn voorstander van het trainen

met losse materialen vanwege het feit dat het lichaam tijdens de training zijn eigen bewegingsbaan kan

volgen. Je traint op een veel natuurlijkere manier, werkt aan betere algehele actieve stabiliteit en daarbij

zorgt het trainen met losse materialen voor veel meer resultaat dan trainen met machines.

 

PERSOONLIJK TRAININGSSCHEMA AANVRAGEN 

 

In samenwerking met de personal trainer van PT_Nijmegen (Patric Verhoeven) kun je bij Eastside

Performance terecht voor een persoonlijk trainingsschema vanuit het EPTS systeem. Het trainings-

schema zal worden opgesteld naar jouw persoonlijke doelstellingen en er is sprake van een logische

opbouw inclusief progressie.

CONTACT

 

E-MAIL

INFO@EASTSIDEPERFORMANCE.NL

 

TELEFOON

024-3661489

CONTACT

 

E-MAIL

INFO@EASTSIDEPERFORMANCE.NL

 

TELEFOON

024-3661489

CONTACT

 

E-MAIL

INFO@EASTSIDEPERFORMANCE.NL

 

TELEFOON

024-3661489

Eastside Performance Nijmegen (est. 2009)

 

CONNECT WITH US

FOLLOW US ON SOCIAL MEDIA

 

 

CUSTOM. ONLINE TRAINING

Home / Eastside Performance Training Systems / Persoonlijk trainingsschema aanvragen        

 

PERSOONLIJK TRAININGSSCHEMA

Geschreven door: Patric Verhoeven | Eastside Performance Nijmegen © All rights reserved ©

 

 

De betaling van het persoonlijke trainingsschema verloopt via onze officiële webshop van de CCV (NL)

middels het veilige betalingssyteem van iDEAL en Bancontact/Mister Cash voor betalingen vanuit België.

Het is een éénmalige betaling en er is géén sprake van een abonnement of contract en voor vragen of

opmerkingen kunt u terecht bij:

 

Eastside Performance Nijmegen - PT_Nijmegen (Patric Verhoeven)

van Rosenburgweg 10, 6537 TM Nijmegen, The Netherlands

 

Tel: 024-3661489 & E-mail: info@eastsideperformance.nl  

 

Inschrijving K.v.K Nijmegen 09184722

 

ABN AMRO BANK: NL 62 ABNA 055.46.64.844

 

IBAN: NL 62 ABNA 0554664844 BIC: ABNANL2A

 

PROGRAM THE RIGHT MOVEMENTS FOR YOUR BODY,

NOT SOMEONE ELSE'S! 

 

Een persoonlijke benadering van de trainingen is zeer belangrijk. Geen enkele oefening is verplicht als het

gaat om het behalen van resultaat in de gym. Het programma moet bestaan uit oefeningen die geschikt zijn

voor jou en niet voor iemand anders. Dit is van groot belang en klinkt als simpele informatie maar het

uitblinken in simpelheid blijft te ingewikkeld voor velen!  Het is tijd voor een intelligente (re)start van

jouw trainingen. Stay healthy and get results.

 

Ik ben gespecialiseerd in het ontwikkelen van persoonlijke trainingsschema's en bij het opstellen van het

programma houd ik rekening met de ervaring en evt. de (chronische) klachten en/of blessures die reeds

aanwezig zijn. Het persoonlijke trainingsschema is geen 'kant-en-klaar-marketing' programma.

 

Direct na het aanvragen van het programma neem ik contact met met u op voor aanvullende informatie

zodat ik het programma goed kan opstellen.

 

PERSOONLIJK PROGRAMMA

#TECHNIEK #PROGRESSIE #OVERLOAD

 

Werken vanuit een vaste structuur met

een trainingsschema op maat, opgesteld

naar jouw individuele doelstellingen.

 

#CUSTOM - PUTTING IT AL TOGETHER

 

Met een persoonlijk trainingsschema, doorzettingsvermogen en veel wilskracht is de weg naar succes ook

voor jou bereikbaar. Maar je moet wel de juiste toewijding geven aan voeding, correct trainen en voldoende

rust voor het herstel. De weg naar succes: een gezonde voeding met een calorietekort om een negatieve

energiebalans te creëren. Kies voor krachttraining (strength & conditioning), voornamelijk bestaande uit

compound oefeningen en ga structureel 2-4 keer per week naar de gym. Niet voor één week of één maand

maar voor de lange termijn. De krachttraining is belangrijk maar de conditioning elementen mogen niet

ontbreken en dit zijn gelukkig niet de saaie reguliere cardio activiteiten met een tv scherm tegen de

verveling. Verfijn jouw trainingen en val de buikspieren aan met core strength & stability oefeningen.

 

Finally, zorg voor een goede nachtrust en vermijd stress. Dit klinkt cliché maar toch zijn deze twee

factoren de geheime wapens op weg naar succes!  Alleen met discipline, volharding en toewijding is

het mogelijk om een mooi resultaat te behalen. Just do it! Make a plan. Get to work. Stick to it.

Reach goal.

 

#NUTRITION - DE JUISTE VOEDING IS VAN GROOT BELANG

 

Eén van de voorwaarden voor een gezond en fit lichaam is een goede voeding en het 'geheim' van een

strakke buik zit hem vooral in je voeding. Je kunt jezelf absoluut helemaal suf trainen maar als je jouw

dagelijkse voeding niet aanpast zal er géén tot weinig resultaat zijn. Mijn visie over voeding is simpel,

gezond en lekker. Dit is nodig voor de lange termijn. Lees hier meer over Project FOOD en geef jouw

gedrag een reset. Maak nu een krachtig begin op weg naar een verantwoorde voeding en gezonde

lifestyle.