© Eastside Performance Nijmegen - Est. 2009

CONTACT

 

E-MAIL

INFO@EASTSIDEPERFORMANCE.NL

 

TELEFOON

024-3661489

CONTACT

 

E-MAIL

INFO@EASTSIDEPERFORMANCE.NL

 

TELEFOON

024-3661489

CONTACT

 

E-MAIL

INFO@EASTSIDEPERFORMANCE.NL

 

TELEFOON

024-3661489

Eastside Performance Nijmegen (est. 2009)

 

CONNECT WITH US

FOLLOW US ON SOCIAL MEDIA

 

 

CUSTOM. ONLINE TRAINING

#POWER #SPEED #STRENGTH #CORE

 

Het verbeteren van jouw skills door extra fysieke trainingen en geef blessures geen kans.

PERSOONLIJK PROGRAMMA

 

#UPGRADEYOURPOWER

 

Kies voor een sportspecifiek trainingsschema op maat om jouw prestaties naar een hoger niveau te

brengen! Besteed niet alleen aandacht aan jouw sport, maar train om beter te worden. Zorg voor het

verbeteren van jouw skills door extra fysieke trainingen en geef blessures geen kans.

 

Meer power. Kracht ontwikkelen. Sterker & sneller worden met blessure-

preventie zijn de voordelen van een sportspecifiek programma.

 

Belangrijke punten van het programma zijn: het vergroten van (maximale) kracht, snelheid en explosiviteit,

efficiënter leren bewegen, preventie van blessures, het ontwikkelen van lineaire en laterale snelheids-

ontwikkeling, voetsnelheid en agility, ontwikkeling van power (kracht x explosiviteit) door functionele

krachttraining en het opbouwen van het sportspecifieke uithoudingsvermogen.

 

#NOTE #TRAININGSSCHEMA

 

Coming soon ....

 

Home / Blog / Sportspecifiek trainingsschema  

 

SPORTSPECIFIEK TRAININGSSCHEMA

POWER + STRENGTH

Geschreven door: Patric Verhoeven | Eastside Performance Nijmegen © All rights reserved ©

 

#NOTE #ABOUT #TRAININGSSCHEMA

 

De meeste sporten worden gekenmerkt door vele explosieve richtingsveranderingen: starten, stoppen,

wenden en keren, springen en landen, draaien en vele overige ‘chaotische’ bewegingen. Deze bewegingen

moeten allemaal perfect worden gecoördineerd om iedere actie tot een geslaagd einde te brengen.

 

Door al deze explosieve bewegingen is de impact op het houdings- en bewegingsapparaat groot en

om blessures te voorkomen zijn kracht- en stabiliteitstraining van groot belang!