EAT.

LIFT.

BE HAPPY.

Afvallen, sterker worden, spiermassa opbouwen en/of atletisch vermogen ontwikkelen.

STRENGTH & CONDITIONING

 

Afvallen. Sterker worden. Spiermassa opbouwen. Klachten verhelpen en voorkomen. Het ontwikkelen van atletisch vermogen. 

 

Eastside Performance gaat verder dan wat de reguliere, commerciële sportscholen je kunnen bieden. Elke vierkante centimeter van onze faciliteit is gericht op het behalen van persoonlijke doelstellingen en een mooi resultaat.

 

Een geweldige inspirerende en motiverende ruimte om te trainen. De combinatie van de beste materialen en de bestaande kennis van de trainers zorgen samen voor innovatieve trainingen die altijd op resultaat en succes gericht zijn.

HYBRID STRENGTH & CONDITIONING

 

De Hybrid Strength & Conditioning vanuit het EPTS systeem staat gegarandeerd voor resultaat. Honderden sporters hebben de afgelopen jaren dit systeem met succes gebruikt en ongeacht jouw niveau en doelstelling(en) kun je altijd starten met jouw programma jouw trainingen.

 

   Deskundige en actieve begeleiding

 

   Professionele trainers

 

   Persoonlijke trainingsschema's

 

   High quality gym

BECOME STRONG + FAST + AWESOME

 

Voor een sterk, snel en atletisch lichaam zonder klachten en blessures 'moet' je kiezen voor oefeningen die zorgen voor kracht, power, snelheid, explosiviteit en stabiliteit waarbij het element van de high intensity conditioning onmisbaar is. Kracht is de basis voor een sterk lichaam zonder klachten.

 

   Professioneel en persoonlijk programma

 

   Een sterk en atletisch lichaam ontwikkelen

 

   Squat, hinge, lunge, push, pull en carry

 

   Blessure preventie (joint-by-joint approach)

SQUAT, HINGE, LUNGE, PUSH, PULL & CARRY


SQUAT, HINGE, LUNGE, PUSH, PULL en CARRY. Dit zijn de zes essentiële bewegingen die aanwezig moeten zijn in een trainingsschema. Het uitvoeren van deze zes bewegingen voldoet aan de overgrote meerderheid van de behoeften van de meeste sporters. Samen zullen ze het hele lichaam ontwikkelen en vele manieren van (atletische) prestaties verbeteren. Als je deze zes bewegingen niet uitvoert, betekent dit dat jouw programma niet zo effectief is als het zou kunnen zijn.


JUMP + SPRINT + THROW


In navolging van deze movements zijn er ook nog de jumps, sprints en throws en deze drie bewegingen zijn ook zeer aan te raden. Het lichaam is gemaakt om te bewegen. Springen, sprinten en gooien zijn belangrijke vormen van bewegingen voor de ontwikkeling van kracht, power, spiermassa en explosiviteit.


CONDITIONING = ATLETISCH VERMOGEN, SPIERMASSA & FATBURN


Naast de zes essentiële vormen van beweging en de explosiviteit is er nog een belangrijk element: de conditioning. Het integreren hiervan zorgt voor atletisch vermogen en spieropbouw waarbij tegelijkertijd de vetverbranding flink omhoog gaat. Vergeet daarbij niet dat het hart de belangrijkste spier van het lichaam is en deze moeten we dan ook zeker trainen.

Ben jij op zoek naar een unieke gym met professionele begeleiding van hoog niveau dan ben je bij Eastside Performance te Nijmegen aan het juiste adres.


Een PERSOONLIJKE benadering van de trainingen is zeer BELANGRIJK. Géén enkele oefening is verplicht als het gaat om het behalen van RESULTAAT in de gym. Het PROGRAMMA moet bestaan uit oefeningen die geschikt zijn voor jou en niet voor iemand anders. Dit is van groot belang en klinkt als simpele informatie maar het uitblinken in simpelheid blijft te ingewikkeld voor velen.


GRATIS TRY OUT


Maak  hier direct een afspraak voor de GRATIS introductie training. Ervaar onze unieke sportschool met professionele begeleiding van hoog niveau en start direct met het behalen van jouw persoonlijke doelstellingen.

2 MAANDEN TRAINEN MET €50 KORTING

Start nu en profiteer van deze introductie actie!


Fitness moet jouw leven verbeteren ... NIET domineren!


Trainen is niet alleen bedoeld om er goed uit te zien ... het gaat er ook om dat je lekker in je vel zit en dat je optimaal voorbereid bent om alle (fysieke) uitdagingen van het leven aan te gaan.


Het leven is chaotisch, maar jouw eigen gezondheid is toch het belangrijkste element. Neem niet alles voor lief en vertrouw niet op toeval. Zorg zelf voor een STERK, FIT en GEZOND lichaam.